Technische problemen met de dit jaar aangeschafte apparatuur zorgen er voor dat de kaarten niet voor Sinterklaas in de bus vallen. Onze internetpartner en zelfs de fabrikant zijn er tot op heden niet achtergekomen, wat de oorzaak van dit probleem is. Dat u als lid en wij als bestuur hiervan de dupe zijn geworden is evident.
Het bestuur baalt er goed van en is not amused met deze gang van zaken, omdat hierdoor een IJsvermaak-traditie dit jaar geen doorgang heeft kunnen vinden. Immers, veel ouders en grootouders hebben de kaarten voor de (klein)kinderen altijd bij Sinterklaas tijdig besteld en gekregen. We zijn nu gedwongen om onze huisdrukker opdracht te geven om alle kaarten te drukken. Vervolgens moeten alle kaarten in enveloppen gestoken worden. We praten dan al gauw over zo'n 2000 adressen. Een hele klus.
U als lid van IJsvermaak kunt er op rekenen dat wij onze uiterste best doen om de kaarten z.s.m. via de post bij u af te leveren.